Je bedrijf maakt een mooie ontwikkeling door, jullie personeelsbestand groeit mee. Deze groei vraagt ook iedere maand meer van jullie HR afdeling, zij hebben steeds meer bordjes hoog te houden. Waar men voorheen het beheren van het wagenpark er prima bij kon doen, verplaatst de focus zich naar personeelszaken die prioriteit verdienen. Herkenbaar? Of is een wagenparkbeheerder in loondienst simpelweg niet rendabel?
Overweeg eens deze taken uit te besteden. Met onze ervaringen in het beheren van wagenparken, het schrijven van tenders en autoregelingen, het invoeren van autobeleid en tal van andere praktische taken, staan wij direct klaar om als jouw persoonlijke fleetcollega aan de slag te gaan.
Je kunt wagenparkbeheer zo groot en zo klein maken als je wil. Uiteraard helpen we bij alle vragen van jullie personeel, zorgen we voor heel gunstige inkoopvoordelen en bewaken we de kwaliteit van je voertuigen.
Voor grotere investeringen in je wagenpark, schrijven we tenders uit. Om één beleid in je organisatie uit te rollen, ontwikkelen we autoregelingen voor alle personeelsleden. En we bewaken de beste vervangingsmomenten voor oudere voertuigen, zodat de onderhoudskosten niet onnodig hoger oplopen dan de waarde van het voertuig.
Daarnaast regelen we track & trace oplossingen wanneer gewenst, en schrijven we een advies uit hoe je wagenpark in de nabije toekomst te verduurzamen . Jij vraagt, wij draaien.
Een van jullie medewerkers heeft een auto besteld, maar dit voertuig is erg vertraagd in productie, wat nu? Een andere collega heeft een defecte tankpas, wie moet je dan spreken? Een derde collega heeft haar baan opgezegd, wat zijn de opties voor die auto?
Al dit soort vragen hoeven niet te lang rond te zwerven in jullie organisatie. Als jullie interne berijdersdesk, kunnen alle collega’s zich direct bij ons melden, wij pakken het voor jullie op.
Een groeiend wagenpark levert ook meer interne vragen op. Verlies niet teveel kostbare tijd van de personeelsleden die direct omzet genereren en laat ons met je meedenken.
Het uitbesteden van allerhande taken omtrent het beheren van jullie wagenpark, gebeurt altijd in volledige openheid van zaken. We houden relevante informatie over jullie voertuigen bij in ons eigen PEPE Platform, waardoor je ten alle tijden inzicht hebt in álle voertuigen, álle voertuiginformatie, álle berijdersgegevens, van iédere leasemaatschappij en in iédere aanschafvorm (zowel eigendomsauto’s als verschillende leasevormen).
Doordat we goed contact onderhouden met jouw collega’s, weten we wie waarin rijdt en welke auto op welk moment het meest interessant is om te vervangen. Zo voorkom je direct dat je onnodig lang oplopende dieselprijzen blijft betalen en vaak zonder kosten eerder op leasemaatschappijen kunt anticiperen.
Meer zien van ons PEPE Platform? Log eens in via onderstaande link, of vraag hier een demo aan.
Meer overzicht in je wagenpark, minder onnodige tijdsverspilling aan administratie.
Lees alle ervaringen van onze opdrachtgevers.
Je hebt een vraag, een uitdaging of een zoekopdracht, maar nog niemand heeft het antwoord voor je gevonden. Wij zoeken met je mee, neem via deze gegevens contact met ons op.